• (Android/iOS) Minion Rush: Koşu oyunu birçok jetonu kodlar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minion Rush: Koşu oyunu ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minion Rush: Koşu oyunu IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ birçok jetonu kodlar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Minion Rush: Koşu oyunu 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Harika bir oyun gerçekten eğlenceli ama sadece görevleri yapabilirsin, artık özgürce koşamazsın, bazı iyi haritalar gitti ama yine de eğlenceli

    oyun harika

    Minion Rush: Running Game કેઝ્યુઅલ aje

    Güçlü eğitim can sıkıcıydı ve orta vadede küçük hedef tamamlandığında ani duruş çok hayal kırıklığı yaratıyor. Daha iyi koşucu oyunları var. 2 yıldız

    Ben 2 yıl önce oynardım bu oyunu jeton falandi jeton istemesi biraz basit olacak şekilde ilk tamamlama tamamlamama işlemi jeton planını tamamlamanızı isterim

    Oyunu seviyorum, ancak son zamanlarda reklamları oynayamıyorum, bu yüzden çift muz ve diğer şeyler gelmiyor.

    Seviyeler olmadan önce oyunu daha çok sevdim. Yüksek puanımı geçmeye çalışmayı sevdim. koşmak ve koşmak o zaman bu oyun güzeldi. "Oyun Hakkında" bölümünde bunun "sonsuz bir koşucu oyunu" olduğu yazıyor ama değil. Artık böyle değil. Sonsuz koşuyu çıkardıklarından beri oyun berbattı.

    Oyundan nefret ederiz. bu kadar reklam olmaz ki Stres atacağız derken sinirlerimiz daha çok bozuluyor.

    Eğlenceli ve şaşırtıcı ve sadece bilginiz için bazı zamanlarda sizi kilitliyor ve çalamıyorsunuz gerçekten can sıkıcı

    Bu oyun harika ve şaşırtıcı ve şimdiye kadar yapılmış en iyi Koşu oyunlarından biri. Ama mesele şu. 12 Temmuz 2021 itibariyle artık oynayamıyorum. Oyuna giriyorum ve "Bu uygulama desteklenmiyor" diyor. Ne oldu? Lütfen biri bana bunu neden yaptığını söylesin

    Minion Rush: Running Game Pro příležitostné hráče fuk

    Eğlenceliydi ama sadece benim telefonum olabilir ama oynayabilmek için yeni alanları ve karakterleri indirmem gerekiyor

    Birkaç yıl önce bu oyunu hep oynardım ve çok severdim, yeniden yüklemeye karar verdim. Oynamaya çalışıyorum ama can sıkıcı bir öğretici ve pek çok görevle başlıyor. Görevler tamamlandığında, koşu biter... bu çok kötü. Artık eski güzel günlerdeki gibi eğlence için koşamıyorum, oyuncu kartları ya da aptalca ne varsa, muz ve madeni para ile yapılan alışverişleri özlüyorum. Görevler döngü halinde, sanki bir görev için kaç kez 80 muz topladığımı bile bilmiyorum. Eski sürümü özlüyorum.

    Bu aşırılık berbat çünkü seviyeni bile seçemiyorsun, neden kendi seviyeni kendin seçiyor ve aynı seviyede takılı kalıyorsun. Ve reklam bile izleyemiyorum. eski versiyonu oynamayı tercih ederim

    Sadık oyuncularımıza en sevdikleri koşu oyununun daha modern bir versiyonunu sunmak için oyun deneyimini yenileyip baştan tasarlama vakti gelmişti. OYUN NİYE BU

    Oyundan önceki hali daha iyi ve yaygın olan o bölgeden bahsedebilirdim.

    yetişkinler veya çocuklar için mükemmel, bence mario türü oyun, bana eski tarz bir Nintendo oyununu hatırlatıyor ama çok daha iyi grafiklere sahip,!!!!!!!!

    Oyundaki değişikliklerden gerçekten hayal kırıklığına uğradım... Önceki sürümde satın alınanları ve kazanılanları düzgün bir şekilde telafi etmeye bile yaklaşmadılar.

    Eğlenceli bir oyun ama sürekli reklam beni bunaltıyor ve oynamayı bırakıyorum. Reklamsız deneyim için para şartı.

    iyi oyun ama dokuları görmek kolay denilen bir şey kullanabilir.

    Anlayamadığım şekilde kullanışlı Bi çok Çanta var hep Bi yandırma var veya kullanışlı şekilde yanıyor

    Bu oyun eğlenceli ama orijinali daha eğlenceliydi. Sadece yeni kostümler ve yeteneklerle ilgilenmiyorum.

    oyun guzel ama oyuna cok yavas giriliyor ve 9 yasindan buyuklere tavsiye etmem

    Banana Kong Δράση pwx

    Minion Rush: Running Game Jednoduché hry hhgv

    Ne harika bir oyun çok güzel ama çok fazla göreviniz olmamalı bu yüzden sadece 3 yıldız veriyorum

    Oyun durmadan duruyor ve çok koşmak için yeni bir yer indirmeniz gerekiyor ama onun dışında güzel bir oyundu

    Minion Rush: Running Game פנאי irc

    Bu oyun gerçekten çok sevimli ve eğlenceliydi, ancak kısa süre önce giriş yaptım ve bir reklam oynadıktan sonra telefonuma bir şey yüklemeye çalıştım. Kaldırıldı. Risk alamaz. Çok kötü.

    eskisi daha güzel

    Çok eğlenceli bir oyun ama bu sonsuz bir koşucu. Sonra y reklam enerjisi. Bu oyunu 2015 yılında oynadım ve bitmedi. Enerji yok, hiçbir şey sadece saf eğlence.

    Onceden guzeldi ama simdi durduk yere oyundan atiyor ve enerji gidiyor ama alinan odul verilmiyor. Bu sinir bozucu bir durum video izlememe ragmen yasam izlemedi boyumuzu durdurdunuz falan diyor o da ayri bir dert.

    Oyun ilk baş çılgın ama biraz sıkıcı oluyor ama yine de tavsiyemdir;)

    Minions Paradise Player In Paradise X - ruegen ...

    Herşeyle birlikte gitti. Rezalet. Sözde başarılı birde. Yeni oyun oynamak için sabahtan beri bekliyorum.

    Keyifli bir oyun amateyim dışında onu bölüm içinde reklam amaçlı için siliyorum

    Bu oyunu tekrar oynayacağım için çok heyecanlıydım, bir süredir indirmek istiyordum. Maalesef yükledikten sonra "şimdi bir güncelleme indirebilirsin" diyen bir mesaj çıktı. Birden çok kez kaldırıp yeniden yükledim, ancak açılmaya devam etti ve oynamama izin vermedi. Çok üzgün.

    Çılgın Hırsız: Minion Rush oyunu Gameloft'tan sizlere Android ...

    Bu oyun oldukça güzel ve harika şeyler alabilirim. Ama yine de beni rahatsız eden bir şey var. Neden Yarışları ve Etkinlikleri tekrar açmadın? Bunun daha mutlu yüzler yaratacağını düşünüyorum. Ve çoğumuzun eski versiyonuna veya bir kısmına sahip olabileceğinden şüpheliyim.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :